Na hudobnej scéne sa s albumom Lost Angeles and Other Mirrors, ktorý vznikol v roku 2004, objavilo nové zoskupenie OVER4tea. Tvoria ho skúsení hudobníci Daniel Matej (turntable, sampler, CD prehrávače, perkusie), Ján Boleslav Kladivo (laptop – ako realtime sampler, gitara, hlas) a Martin Burlas (Virus – syntezátor Access). Naozaj užitočná pomôcka hardvérový modul od firmy Access, nakoľko je v ňom 24 hlasov, 4 oscilátory pre každý hlas, 1 024 programov, 16 samostatných rozkladačov (napr. akordov) a množstvo rozložených (hudobných) vzorov. Na tomto albume nájdete štyri skladby, ktoré sú urobené k jedinečným videoartom Jána Boleslava Kladiva. Audiovizuálne dielo Lost Angeles and Other Mirrors poslucháča na tridsaťdeväť minút vtiahne do umeleckých výstupov tvorcov tohto neobyčajného a náročného projektu, ktorý mu poskytne nebývalý umelecký zážitok. Prvá skladba Waiting for the Angeles je hudobnou plochou s prvkami industrializmu, ktorá sprevádza videoart. Tempo skladby je pomalé. Uvidíte betónové „UFO“ pevne zviazané s naším priestorom. Akoby bol náš svet spojený s vesmírom „nekonečnými“ vzájomnými dráhami, ktoré sú na jednej strane priame, na druhej sa vzájomne prelínajú. Túto ideu vám sprístupnia aj hudobné prvky tzv. electronic noise, ktorými autori prezentujú vzájomný vzťah. Druhá skladba To Be Free obsahuje pomalé a zároveň príjemné elektronické zvuky, ktoré pôsobia až monotónne. Skladba korešponduje so svojím videoartom. Stanete sa pozorovateľmi a zároveň budete pozorovaní. Kým alebo čím, to už uvidíte vo videoarte. Veľa vecí naokolo sa mení, veľa vecí zostáva, resp. sa stále vracia. Je to spôsob (nášho) života. Tretia skladba Mirrors je veľmi sugestívna až strašidelná. Tento pocit umocňuje zvláštny videoart, kde vystupuje záhadná ženská postava, zrkadlo. Akoby cezeň sa snaží pozorovať samú seba. Pokúša sa prekročiť hranice možného, chápateľného. Príde v zrkadle k zhode obrazov? Prekročí hranice (obrazu/možného)? To sa dozviete na konci videoartu. Atmosféru dotvára nasamplovaný ľudský hlas, ktorý vydáva len akési nezrozumiteľné zvuky. Štvrtá skladba Lost Angeles začína pohľadom na mesto, nad ktorým visia jeho rozložené obrazy v danej možnosti časopriestoru. Použitá hudobná plocha len potvrdzuje prázdnotu, dekonštrukciu bytia znázornenú v štyroch meniacich sa obrazoch, ktoré sú tu ústredné. Na tomto cédečku nájdete aj jeho druhú časť, ktorá je čisto hudobnou prezentáciu (teda bez videoartu) zoskupenia OVER4tea spolu s francúzskym hudobníkom, gitaristom Noëlom Akchotém. Ide o dvadsaťosemminútový záznam zaujímavej hudobnej improvizácie na festivale Next, ktorý sa konal v Bratislave v decembri 2004. Preto aj dve skladby, ktoré tu nájdete, sa volajú Next, Part One a Next, Part Two. Predstavujú súčasný trend elektronickej hudby. Umelci tak vyjadrujú svoj postoj k súčasnosti, svetu, v ktorom žijú či už tézou „Celý svet je naruby“ alebo smiechom či vzdychmi, hrou na gitaru … Album Lost Angeles and Other Mirrors od zoskupenia OVER4tea, spolu s improvizáciami s Noëlom Akchotém, je skvelé multimediálne dielo. Treba ho pochváliť za videoarty, ktoré umocňujú umelecký zážitok z počúvania originálnych hudobných plôch, vďaka ktorým budete tomuto dielu lepšie rozumieť. Treba tiež povedať, že ide o projekt, kde hudba bola primárne inšpirovaná videoartom, ktorý je významotvorným činiteľom diela. Mixáž a mastering cédečka sú urobené profesionálne. Robili ich majstri zvuku Ján Boleslav Kladivo, Roman Laščiak a Daniel Matej. Za produkciu sú zodpovední Ján Boleslav Kladivo, Daniel Matej a Oliver Rehák. Design CD je štandardný. Je však príjemné prečítať si postmoderný text v jeho vnútri od Jána Boleslava Kladiva. Tento album je skvelou prezentáciou súčasnej experimentálnej elektronickej hudobnej tvorby. Autor vyštudoval estetiku a filozofiu (OVER4tea: Lost Angeles and Other Mirrors, Atrakt Art 2005)